19 Aralık 2014 Cuma

Mümkün mü?

Bir aydır yazmıyorum. Yazamıyorum...

Kendimde değilim, bu ben değilim ya da kabul edemiyorum.

Kafamda onlarca soru var, ama en nihayetinde yapmam gereken tek şey herşeyi görmezden gelmek gibi, unutmak sorgulamamak..!

Yapamıyorum..



Herşeyi unutmak mümkün mü? Hayatta öğrendiğim onlarca şeyden bir tanesi de asla unutmak diye birşeyin olmaması. Sadece zaman var, alışmak var, kabullenmek, sindirmek ya da her nasıl isimlendirirseniz.

En acısı da ne biliyor musunuz, içinizde bir şeylerin öldüğünü sarsıla sarsıla hissederek yaşamak, gözünüzün önünde parçalara ayrılması ve gökyüzünden üzerinize yağması...

Affedebilmek mümkün mü?

Yeniden güvenmek?


Bile bile, farkında olarak hatalarımı tekrarlamaktan nefret ediyorum.!! :((( Her seferinde yeni bir umutla belki bu sefer farklı olur diye diye..

Hala içimde bir umut var.

Zavallı bir umut ...

Zavallı ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder