28 Ağustos 2014 Perşembe

Ümidini Kaybetme..!

İlk yazımı yazdıktan sonra rutin hayatın akışına kapıldım.

Maalesef...

Yine...

Temizlenmeyi bekleyen bir ev, ütülenmeyi bekleyen kıyafetler, yapılması gereken banka işlemleri vs vs.. Hepsini halledeceğim, bu sefer her pes edişimde yeniden başlayacağım. Bekleyin geliyorum!


Hafta başında bankalardaki sorunları halletmeyi başardım. Bir yığın eski hesap, yanlış kayıtlar vs hepsi halledildi. Oh be üzerimden büyük bir yük kalktı, harika hissediyorum :))))))))

Ev işlerini parçalara ayırdım, banyodan başlayıp salona giriştim bir hışımla. Ama bu sıcaklarda çok zor oluyormuş unutmuşum!! Aman tanrım ne kadar yorucuymuş :-|

Yatak odası tam bir muamma, bir kaos, mezun olunması gereken en zor okul, tırmanılması gereken en yüksek zirve, dalınması gereken en derin okyanus... Onu da başaracağım, bugün kararlıyım. Ofisten çıkar çıkmaz ilk hedefim yatak odası!

İnsanın evi iç dünyasıdır. İçinden çıkılmaz, dağınık, karmakarışık bir evim varken hayatımı nasıl yoluna koyabilirim ki? Ama biliyorum ki bu sefer başarıyorum.

Hayat ümitlerden ibaret ve benim hala ümidim var :))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder