15 Temmuz 2015 Çarşamba

Hayaller


Piknik yapmak istiyordum seninle, sadece ikimizin olabileceği bir yerde belki bir göl kenarında, kareli bir örtünün üzerinde, piknik sepeti alacaktım sırf bunun için, çiçekli bir elbise giyip dizine yatacaktım elimde en sevdiğin mis kokulu çileklerle...

Görmeni istediğim bir sürü yer vardı, seni oralara götürmek için fırsatlar kolluyordum, oraları gördüğünde ne kadar mutlu olacağını hayal ediyordum, gözlerin ışıl ışıl parlayarak gülecekti, profil fotoğrafı yapacağın resimler çekecektim, seni benim gözümden görecekti herkes, aşkla çekildiği için o kadar güzeldi o fotoğraflar...

Uçurum kıyısında bir balıkçı vardı, sanki güneş denize karışırdı batarken, orada rakı içecektik seninle, yanında tekmilli fava ve közlenmiş patlıcan olacaktı mutlaka, hatta deniz börülcesi de isteyecektik malum artık mevsimi...

Beraber dinleyeceğimiz çok şarkı vardı, en sevdiklerini öğrenecektim daha, beraber en sevdiklerimizin konserlerine gidecektik, festivallerde sabahlayacaktık, sarhoş olacaktık rimellerim akacaktı terden, yine de sana sarılmaktan vazgeçmeyecektim...

Seninle dans etmek istiyordum, hiç dans etmedik seninle biliyor musun? Bir kere denemiştik otuz saniye kadar olmamıştı sonra bırakmıştık.. seni takım elbiseyle hayal ediyordum ben de kırmızı bir elbise giymişim yıldızların altında dans ediyoruz, bütün dünyayı unutmuşum kokuna sarılmışım, o hep huzurla içimi dolduran kokuna....

Beyaz kumlu bir plaj bulacaktık, o ıssız sahilde yatıp gökyüzüne bakarak hayaller kuracaktık, elini daha sıkı tutacaktım, deniz ayaklarımızı ıslatacaktı dalgalarla, palmiye gölgeleri yüzünde çizgilere dönecekti, o çizgileri öpecektim..

Yine bir yaz günü gölgeler uzarken,  uçuşan beyaz perdelerin arasında minik elleriyle parmaklarımızı sıkı sıkı tutan, burnu aynı ben göz çukurları aynı sen...pamuklu beyaz çarşaflarda uzanmışız..huzur dolu...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder